Waar jij waarschijnlijk tegenaan loopt
Je mist focus en een duidelijke strategie:
Je probeert wel eens wat, maar het ontbreekt je aan structuur en daardoor zet je niet de juiste stappen.Je voelt je overweldigd door alle mogelijkheden:
Waar begin je? Welke tools of strategieën zijn het beste voor jouw situatie? Het lijkt alsof er teveel opties zijn en je weet niet welke te kiezen.Je hebt onvoldoende kennis van marketingtechnieken:
Dingen zoals e-mailfunnels, advertenties, retargeting en social media zijn voor jou onbekend terrein of je weet niet hoe je ze goed kunt inzetten.Techniek houd je tegen:
Het opzetten van funnels, landingspagina’s en advertenties voelt overweldigend. Je weet niet waar je moet beginnen of welke tools je nodig hebt.Je weet weinig over online adverteren:
Misschien heb je slechte ervaringen gehad met adverteren of je weet niet hoe je dit effectief kunt aanpakken.Je hebt te weinig tijd:
Je bent druk met andere aspecten van je bedrijf en hebt moeite om tijd vrij te maken voor het opzetten en optimaliseren van je marketingstrategie.Je voelt je alleen in het proces:
Je hebt niemand om mee te sparren en het voelt alsof je alles zelf moet uitzoeken. Het gebrek aan begeleiding maakt het lastig om door te pakken.Je mist inzicht in resultaten:
Je weet niet precies wat wel en niet werkt. Dit maakt het lastig om (in de toekomst) effectief bij te sturen en je strategie te verbeteren.